Taká reklama, ktorá vás len otrávi, vôbec vás neupúta a skôr vás odradí od kúpy daného produktu, je veľmi na škodu. Na škodu danej značky. Všetkého veľa škodí a tak je to aj s reklamou. Nie každý človek znesie toľko reklamy ako sa na nás dnes z každej strany valí. Sme doslova zahltení poriadnym kvantom informácií a do toho sa nám miešajú aj recenzie na rôzne produkty z televízie, či internetu. Influenceri sa tvária, že sú nestranní a pritom si za každú reklamu dávajú zaplatiť. Aj keď to je ešte ten lepší prípad reklamy. Tá sa ešte ako tak tvári, že je skrytá.

Niekedy je menej viac

kindle-381242_1920

Typom reklamy, ktorá je znesiteľná a obohacujúca je copywriting https://www.seolight.sk/blog-copywriting. Čitateľ nejakého článku naň klikne, pretože sa zaujíma o jeho obsah. Dozvie sa zaujímavé informácie a článok ho zároveň pobáda k tomu, aby navštívil nejaké odkazy v ňom. Nikto čitateľa nenúti a spravidla sa v článku podáva nestranný názor a nie prílišné ovácie na produkty ako to môžeme počuť v televízii od akože náhodných ľudí. Pričom všetci vieme, že tí ľudia sú za to platení. Hoci skúsenosti také môžu mať, ale stále je to príliš neefektívne, nerentabilné, okaté a neetické. To v akom štylistickom a gramatickom stave sú dané články napovedá niečo aj o danej firme alebo produkte, ktoré odporúčajú alebo teda iba vám zverejnili link na ďalšie pozretie tejto témy. Jedná sa o reklamné články, texty, ale nikoho nenútia a nenavádzajú tak okato k nákupu ako ostatné reklamné ťahy. Je to nástroj, ktorý je jemný a zároveň dosť prefíkaný. Dostane sa vám do pamäti a vy si môžete byť istý, že to na vás zapôsobí.

typewriter-1170657_1920

V najbližšej dobe sa budú určite zavádzať ďalšie a ďalšie spôsoby reklamných kampaní, ale myslím si, že tento spôsob nevymizne. Uvidíme, čo nám prinesie budúcnosť v oblasti reklamy, no už teraz je na trhu poriadny boj, aby sa tam udržiavali aj tie spoločnosti, ktoré sú už ozaj dosť veľké.