To je jeden z hlavných výsledkov rozsiahlej, 16-mesačnej štúdie o viac ako 51 miliónoch geo-označených tweety generovaných viac ako 1,7 miliónmi používateľov Twitter v USA. Štúdia bola čiastočne financovaná National Science Foundation.
 
plot

San Diego State University profesor Ming-Hsiang Tsou a absolvent Su Yeon Han viedol kolaboratívne štúdie, tiež prijať mapovacie techniky, ktoré umožnili vizuálnu analýzu informácií.
 
Tento typ základného výskumu je súčasťou narastajúceho množstva literatúry a výpočtového modelovania s využitím sociálnych médií a veľkých dát na zlepšenie merania a predpovedí ľudského správania.
 
"Môžete s Skype a Zoom s kýmkoľvek. Ľudia si môžu kúpiť čokoľvek od Amazonu. Nezáleží na tom, kde sa nachádza," povedal Tsou, zakladajúci riaditeľ Centra pre ľudskú dynamiku v mobilnom veku.
 
S nástupom internetu a novou érou globalizácie niektorí tvrdia, že svet je plochý – zemepis je mŕtvy.
 
"Ale s tým nesúhlasíme," povedal Tsou a poznamenal, že aj pri dodávkach regionálna ponuka stále ovplyvňuje dostupnosť a dostupnosť dodávky. "Pojem vzdialenosti nie je rozpustený, ale posunul sa. Teraz je to viac o pravdepodobnosti: Aká je pravdepodobnosť, že vaši nasledovníci budú z diaľky vašimi priateľmi v reálnom živote?"
 
Tím zozbieral tweety cez Twitter Streaming API (aplikačné programovacie rozhranie) medzi novembrom 2015 a januárom 2016. Identifikovateľné údaje, ako napríklad meno používateľa, vek, pohlavie a povolanie, neboli zahrnuté do súboru údajov.

globus
 
Tím sa zameral na online a reálne interakcie používateľov v štyroch veľkých mestách: Chicagu, Houstone, Los Angeles a New Yorku. Priestorové interakcie vo všeobecnosti zahŕňajú cesty, telefonické hovory a e-maily a tím rozšíril definíciu tak, aby zahŕňala akýkoľvek typ spojenia medzi miestami, vrátane ľudí, ktorí sledujú správy sociálnych médií tých, ktorí žijú na iných miestach, a „sledujú“ ostatných online.

Napriek digitálnej revolúcii stále pretrváva vzdialenosť
3.2 (63.33%)6